Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 22. maj 2014

Nye sko = nye PR

Der står "Run" på mine nye sko, så det var så hvad jeg gjorde idag...
Ved ikke hvad det er med mig og nye sko, men det begynder at blive en trend, at nye sko giver nye PR. Det kunne godt gå hen og blive lidt dyrt i sko, hvis denne udvikling skal fortsætte :-)

Nej det hænger nok sammen med en øget motivation ved nyt trænings tøj eller sko, som giver lidt ekstra energi og glæde.

Idag var der PR både på løbebåndet og i pull ups. På pull up siden fik jeg taget 9 stk idag. Det er en mere end tidligere. Det lyder måske ikke af meget, men omvendt kan jeg have dage, hvor jeg kun kan tage 5 stk. Så jeg er super glad for dagens 9 stk (smalt greb).

På løbebåndet kom der igen idag fart på. Nye sko og nye shorts, var åbenbart hvad der skulle til idag. 5 km på 20.39 min. Det er da fedt.

Better your Best :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar