Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 8. maj 2014

Rhodos update

Det kan godt være det ser ud til og lyder som om jeg er i trænings bootcamp på Rhodos, men det er ikke helt tilfældet.

Ja jeg får trænet, men får i den grad også spist godt igennem. Så den lette omgang træning det bliver til, kan desværre ikke gøre godt for det mad der indtages.
Men nyder ferien og lidt ekstra kalorier.

Fik styrketrænet idag, men savner mit fitness center hjemme i Århus. Så glæder mig faktisk til at komme hjem til en god omgang træning.
Hotel fitness er bare aldrig helt så spændende men det er rart at kunne lave lidt.

Igår var vi ellers ude at dykke - ikke ret mange spændende fisk desværre, men havde to dyk (har certifikat) og kom ned og dykke i grotter, hvilket var spændende at prøve.
Eneste minus var blot at vandet ikke var ret varmt - 18 gr så frøs lidt på dyk nr 2.

5 l olie kan købes i lokal supermarked i lange baner. Jep der er godt med olie i maden hernede...

Dykning på Rhodos
Proteinbar tid imellem de to dyk
Aftensmaden blev idag hjemme i lejligheden, med lækkerier fra det lokale supermarked. Oliven og feta bliver man aldrig træt af :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar