Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 27. maj 2014

IHerb bestillinger

Seneste pakke fra IHerb - yndlings Quest bar og
lækker sukekrfri chokolade
Jeg elsker at netshoppe og især fra IHerb - de har så mange nye spændende ting, som man ikke nødvendigvis kan købe i DK. Eneste ulempe er at der er fra USA.

Da jeg startede med at bestille varer derfra fra en par år siden var der ikke nogle "problemer", men her på det sidste ½ år er jeg begyndt at betale gebyrer på mine pakker. Selvom jeg holder min pakkeværdi på små beløb (ofte omkring 200 kr), så skal man betale et indfortoldnings gebyr. Og dette gebyr er på 200 kr.

Så hvad gør man så? Ja jeg bestiller stadig pakker fra USA bare ikke så mange som jeg egentlig gerne ville. Jeg bestiller nu oftere fra UK eller andre europæiske lande. Dog ikke altid jeg kan få de samme produkter.

Quest barer kan man jo nu købe herhjemme i DK, hvilket man ikke kunne tidligere, så dem har jeg bestilt fra IHerb - jeg elsker dem. De smager super godt og har et fornuftigt indhold af kalorier konta proteiner. Men jeg syntes ikke det er alle smagsvarianter der er lige gode.
Lige for tiden er der to favoritter: Cinnamon Roll og White Chocolate Raspberry.

Derudover er jeg blevet fuldstændig vild med en sukkerfri chokoladebar, og har lige fået den med peanutbutter smag - win win. De smager SÅ godt og så er der ikke særlig mange kalorier i baren grundet sukkerfri samt barens størrelse.
Det er ikke altid jeg syntes sukkerfri chokolade smager helt godt, men denne her er vildt god.

Så ja jeg bestiller stadig fra IHerb, men med risiko for at betale et gebyr. Du kan bruge følgende kode og få rabat ved bestilling : VAK476


Ingen kommentarer:

Send en kommentar