Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 2. maj 2014

Feriekage? Nej tag et stykke ferieløb

Jubiiiii... Så har jeg ferie og er ved at være klar til sol og varme på Rhodos. Idag var super dejlig træning. Havde en løbeaftale med en kollega efter arbejde, og lækkert lige at slutte arbejdsdagen af med små 5 km i let tempo. Bare ud af de små veje med lækre raps marker i fuld flor..

En anden kollega spurgte efter hvor min ferie kage var henne. Jeg måtte blot siger at jeg har idag medbragt en lille løbetur, tag et stykke hvis du lyster :-) for hvorfor skal det være kage hver gang??
Jeg ved godt jeg har lidt mere fokus på kost end de fleste, men der findes bare ret mange usunde vaner på kontoret, som jeg ikke helt overgiver mig til.

Nå men ned i fitness og træne en super omgang ryg og mave. Jeg er stadig total motiveret ved min træning og det nyder jeg i fulde drag.

Aftensmaden blev en klassiker, æggepandekage med hytteost og salat. Laver den ofte, men det smager fantastisk og er super let at lave.

Æggepandekage med hytteost

  • 5 æggehvider
  • 1ss malet kokosmel/mandelmel eller lign
  • 1tsk chia frø (kan sløjfes)
  • 1-2 tsk hørfrø 
  • Lidt husk (kan sløjfes eller anvend klid)
  • Krydderier
  • 2 ss hytteost
Alt blandes godt sammen undtagen hytteost og hældes på en varm pande. Når pandekager vendes, ligges hytteost på den bagte side og lukkes sammen inden servering.
Salat laves dertil. Jeg brugte gulerødder, bønnespirer, agurk, hytteost og avokado.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar