Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 3. maj 2014

I'm ready now

Kufferten er pakket med små sommer kjoler, badetøj og selvfølgelig træningstøj. For der er fitness på vores hotel og jeg må indrømme at en uge uden træning ikke helt er nemt for mig.

Har også løbeskoene med, til en dejlig frisk morgentur langs stranden.

Træningen idag var også lige prikken over i'et. Var ret træt da jeg vågnede, men så gik det kun fremad derfra.

Startede med løb på løbebånd og jeg ved virkelig ikke hvad der sker for tiden, men det var ny PR idag: 5 km på 20.44 min.

Det er sku ret underligt. Nå men med hovedet oppe gik jeg videre med styrketræning, som også var helt i hopla idag. Tunge løft og masser af energi. Fik da også spist en kæmpe proteinbar igår ( nej ikke en af de sunde), så den må have gjort noget godt for mig :-)

Så nu er jeg flyvende eller dvs det er jeg rent faktisk om ikke så mange timer. Klar til at komme afsted og klar til sol og varme.
Kaffe og chokolade. Denne chokolade er sukkerfri og baren indeholder kun 115 kcal. Det er blevet min nye yndlings forkælelse, når jeg har lyst til lidt lækkert.


2 kommentarer:

  1. Hav en rigtig go tur, du ser super godt ud! :D

    SvarSlet
  2. Tak Anna..

    Nyder det også i fulde drag

    SvarSlet