Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 29. maj 2014

Ben træning og kompressions tøj

Morgen cardio klar
Jeg elsker helligdage, da jeg som regel har ekstra god tid til at få trænet uden stress og ude.n bagkant. Så idag havde jeg planlagt at dele min træning op i to:
 morgencardio og senere styrke træning.

Så jeg tog mig en lille løbetur i morges - ikke noget hurtigt løb, men det var også bare for at komme ud og igang og nyde det gode vejr. Benene føltes lidt tunge, selvom jeg ikke har løbet siden løbet i søndags. Men det var ingenting i forhold til senere.

Der var nemlig ben på programmet ved styrketræning, og det var mega hårdt idag. Total gele en efter træning. Desværre kunne jeg også mærke at styrken ikke var helt i top. Selvom jeg prøvede at træne i mit nyvundne tøj fra løbet i søndags.

Jeg kan godt lide at træne ben i kompressions tøj, enten i form at kompressions bukser eller strømper. Så derfor kom de nye strømper på idag, sammen med min nye sports bh.

Jeg har ikke trænet ben i nok ca 14 dage så er lidt spændt på, hvor hårdt jeg bliver straffet imorgen.
Er allerede helt pjattet med mine nye strømper... Pink is pretty :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar