Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 24. maj 2014

Pakkepost og kvindeløb

Bestilte også lidt lækkert tøj til kæresten..
Fik jo nye shorts den anden dag med posten sammen med lidt ekstra tøj, der lige blev bestilt. Og mine nye shorts er jeg super glade for. De er rigtig behagelige at træne i og kan mærke de nok skal gå hen og blive et sommerhit.
Jeg køber ofte mit træningstøj på nettet og ofte på engelske hjemmesider, da der er et lidt større
udvalg og ofte også noget billigere.

Jeg tror også de kommer på imorgen, hvor jeg har forvildet mig ud i et kvindeløb - det første af slagsen for mit tilfælde. Egentlig var det for at løbe med en kollega, men nu ser det ud til jeg skal løbe selv og føler mig faktisk ikke specielt motiveret.
Jeg skal nok komme afsted men gasborde godt jeg var lidt mere motiveret omkring det. Nok grundet en lettere grupperet rute, som jeg slet ikke er til. Og at det er 7,5 km. Har der jo bedst med blot at løbe 5 km.

Nå men mon ikke det går, jeg vil ihvertfald nyde at løbe i mine nye shorts.

Better your Best :-)

Top Banner

Kære deltager i ALT for damernes løb 2014 i Aarhus

Vi glæder os til at byde dig velkommen søndag den 25. maj til ALT for damernes Kvindeløb i Aarhus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar