Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 25. maj 2014

Så kan du kalde mig champion...

Jeg vandt sku idag på min distance på 7,5 km. Ret overrasket og mega glad. Det startede ellers ikke godt ud, da jeg ikke kunne komme af med min spinning time efter løbet og kunne ikke helt overskue både løb og spinning. Så motivationen var mildest talt i bund og overvejede at hoppe fra løbet.
Men jeg er jo sjældent god til at give op, når først jeg har besluttet mig. Så ikke at skulle løbe fungerede ikke helt i mit hoved.

Så efter et par riskager med peanutbutter, så var glæden på vej tilbage igen (peanut butter kan redde det meste hos mig).
Kommer godt afsted og ligger nummer to halvdelen af distancen, men følte jeg lige havde lidt mere
at give af. Så kom op og lå nr 1 de sidste 3,5 km, men begyndte at føle mig lidt presset. Ruten var langt fra flad og mine ben har det ikke godt med bakker. Ondets af alt var slutspurten op mod mål igennem mindeparken i Århus. Jeg var helt færdig og følte nærmest at jeg skulle kaste op.

Men det var da super dejligt at vinde mit første løb. Løb de 7,5 km på 30.54 min, så det er jeg ret godt tilfreds med.

Og hvis ikke benene var gele efter løbet, så er de blevet det nu. For måtte lige forsætte ned i fitness og undervise i en times spinning. Så er der vist også dyrket rigeligt med cardio idag :-)

Præmien til løbet var et gavekort på 500 kr, som straks blev brugt på et par kompressions strømper og en sports bh - begge dele i lyserød selvfølgelig. Lyserød kan man aldrig få for meget af :-)
Min præmie på et gavekort blev byttet til nedenstående... Pink is heaven !


List videofra løbet idag.. Ja jeg var presset, især da jeg kom i mål...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar