Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 28. maj 2014

Biceps curl og motivation

Jeg er normalt ikke specielt glad for at træne biceps ( forsiden af overarmen), men har nu endelig fundet mig en ynglings øvelse. Og så er det jo med at holdefast i den, så motivationen for at træne biceps kan blive vækket.

Noget jeg til gengæld er ret vild med at træne er ryg og ophævninger. Ikke at jeg er specielt god til dem, men syntes det er en konge øvelse. Jeg er fan af de øvelser, hvor man bruger egen kropsvægt samtidig med at det er tungt ved få gentagelser. Og det er det for mig ved ophævninger, især nok vi snakker chin ups, som er bredt fat..
Ville ønske jeg kunne tage en masse af disse..... Men det kommer jo ikke, hvis man ikke prøver...

Klar parat...op.....


2 kommentarer:

  1. Mener du ikke pull-ups, som har bredt fat ;-)
    mindre deltalje.

    Super flot ryg du har!!

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Mener de brede plejer at blive kaldt chin ups ved athletic fitness konkurrencen til DM, men ja det er de brede..

    Og mange tak :-)

    SvarSlet