Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 12. maj 2014

Im back...

... Og med træt med træt på.  Kom først hjem kl 1.30 i nat så har været lidt træt idag. Har i hvertfald
Dagens styrketræning gennemført
drukket godt igennem af kaffe.

Og kan mærke jeg glæder mig til at komme tilbage i faste og vante rutiner. Rutiner lyder ofte lidt negativ ladet, men det er det ikke for mig, når det gælder kost og træning.

Fik både cyklet på arbejde og styrketrænet i mit dejlige center. Man finder først ud af, hvor meget man savnet sit center, når man har været væk.

Men det bar dælme hårdt idag. Havde det lidt som når jeg har været på diæt, træt og energi forladt. Men super glad for at have kommet igennem en god omgang styrketræning.

Herunder lidt billeder fra ferien....

Lækker græsk mad, græsk salat med feta og grill mix

Nyder det sidste sol og selvfølgelig en proteinbar i solen. Kun nogle få dage med god sol, så de skulle nydes
Powerstep skylle lige prøves.. Kom helt til at savne gode gamle step timer

Ruten rund på ressort området på de 1,6 km, så vi løb 3 runder af de fleste morgener = en dejlig start på dagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar