Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 18. maj 2014

Happiness comes in a box

Og den boks fik jeg igår... Den er selvfølgelig allerede åbnet. Fik den af min kæreste og er ovenud lykkelig for dem.
Det er selvfølgelig nye træningssko. Og hvad skal jeg så med alle disse sko?
De skal da trænes i :-)

Jeg kan godt lide at variere mine sko og især hvis jeg løber. Derudover gør det jo ikke noget at de passer til tøjet :-) ja ja lidt forfængelig må man godt have lov til at have.

Derudover giver det bare lidt ekstra træningsglæde med nye sko, og det er lidt tiltrængt efter en uge med lav motivation og en skulder, der lige måtte have 3 dages pause fra styrketræning. Jeg glæder mig maks til at træne igennem igen imorgen. Har følelsen af, at mine muskler er skrumpet.

Skoene er mega fede og glæder mega meget til at få en masse dejlige omgang træningspas i dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar