Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 31. juli 2013

Træt.com

Jeg er helt energiforladt. Syntes egentlig det har stået på siden ferien i Leh. Jeg har fået mig en god omgang forkølelse og kombineret med monsoon vejret her i Mumbai, gør det det nok ikke bedre.

Jeg var fuldstændig flad imorges til træning. Så måtte skifte fra mit traditionelle program til frit spil. Dvs Michael og jeg skiftede til at vælge en øvelse. Det kan nogen gange hjælpe lidt på motivationen.

Fik ellers bagt mine yndlings protein muffins igår aftes, så glæder mig til at have dem med på madpakken idag...
Link til opskrift
Please give mé back my energy.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar