Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 13. juli 2013

Dubai baby

Så er jeg landet i det dejlige Dubai. Sol, sommer og afslapning. Eller det vil sige det startede med stress, da en automat slugte mit visa kort i lufthavnen da vi ankom og kunne ikke få det ud. Efter at have råbt og skældt ud på en bankdame kom vi endelig til vores hotel. Der var både pool og fitness midlertidig lukket. WHAT???? Ikke tilfreds så efter lidt argumentation, fik jeg mine penge tilbage og ud og finde et nyt hotel.

Et nu endt på lækkert 5 stjernet hotel med en åben pool og fitness. Så var selfølgelig nede og teste udstyret imorgen. Ok men stadig hotel fitness. Man må være kreativ i sine øvelser.

Nu står den på strand og sol... Perfekt

Udsigt fra pool og fitness..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar