Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 29. juli 2013

1 år !!!

Var til træning imorges og gud, hvor var det hårdt. Tror ikke en dyt på de røde blodlegemer. Kunne næsten ikke få vejret under squat og pulsen bankede afsted i vildskab. Tja dårlig form? Helt sikkert samt en god gang forkølelse oveni...

Nå men mit medlemskab udløb jo inden vi tog på ferie, og hvad gør man så når nu Golds Gym stadig ikke er åben.... Tog ned i Leena Morge fitness for at købe 14 dage, da jeg tænkte Golds åbner nok der ( 4 mnd renovation, crazy). Men hvad kom jeg hjem med?? 1 års medlemskab.....

What, h ad skete der lige der, er her jo ikke engang om et år. Men en måned kostede 800 kr, hvilket et fuldstændig vanvittigt, og 6 mnd kostede det samme som 1 år, grundet kampagne. Så ja er nu medlem et år frem. Ingen undskyldning for ikke at træne nu... Og 1600 kr for et år, er nu heller ikke så slemt igen..
Dagens træning... Styrke og spinning med mig selv :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar