Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 20. juli 2013

Sidste gang...

Idag var sidste gang jeg trænede i Leena Morge fitness, da mit medlemskab udløb idag. Jeg har kun meldt mig ind i 3 mnd, da Golds Gym gerne skulle åbne igen efter deres renovering. Meningen er at de åbner på mandag, meeen man ved jo aldrig her i Indien.

Det gør heldigvis ikke så meget, for i aften tager vi på ferie... JAAAA.. Rejser op til Himalaya og er meget spændt på hvordan det bliver. Har lidt svært ved at pakke, da jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal forvente. Hvor Dubai var luksus, shopping og 5-stjernet hotel, så er denne ferie mere backpacker stil, telt overnatninger og vild natur. Ved ikke engang om jeg kan komme på nettet.

Nå men det var super træning for sidste gang i Leena Morge. Det var skulder og ryg og derefter spinning med mig selv i 35 min. Fuld gas og dejlig træt bagefter.

Ja jeg kommer helt sikkert ikke i nærheden af et firness center den næste uge på ferien, tror ikke det findes på de kanter.

Nu vil jeg pakke det sidste (har sneget lidt proteinbarer mm ned i tasken) og glæde mig til en super oplevelse i de indiske bjerge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar