Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 10. juli 2013

Online shopping

Idag blev det lige til lidt online shopping... Faktisk rent impuls og ikke noget traditionelt... Men noget jeg glæder mig til og lige har brug for..... DUBAI... Nej jeg har ikke købt noget i Dubai, men købt flybillet dertil.. Flyver fredag morgen og hjem søndag aften. Total uplanlagt men glæder mig sindssygt meget.

Det er en super dejlig by og trænger til at komme lidt væk fra monsoonen.. Så afsted til sol, sommer, strand og shopping... Ja tak :-)

Så må se om jeg ikke kan finde et hotel med lidt fitness, så har jeg det jo bedst :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar