Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 7. juli 2013

Monsoon madness.. Did it... Nr 1

Shit det var et hårdt løb. Var ude at løbe Mumbai monsoon madness imorges. Stod op kl 04.00 og ja det var sku tidligt... Afsted ud i noget der ligner en jungle kombineret med landbrug. Nå men vi kom derud og jeg var mega træt og faktisk ret uoplagt.

Starten gik og den første km var egentlig ok, men så kom Bakken. 2 km i helvede.. Hvor dælen er de flade bakker henne? Tis det var hårdt.. Ud over det grupperede terræn, så var der også forhindringer... Vandhuller, oversvømmelse, hunde, de lokale mælkebiler, scooter og ja køer... Det var jo ude på landet så vi løb mellem gårde med køer og ikke alle var opstaldet og bundet. Ville ønske jeg kunne have filmet ruten og oplevelsen...

Det er lige før jeg ville kalde det for et forhindringsløb. Det var hårdt, men nu egentlig sjovt at prøve. Især når jeg kom ind som den første kvinde på 10 km (eller ruten var 10,55 km). Jaaaaaaaaa hvor fedt. Har aldrig vundet et løb før, men har nu heller ikke løbet mange løb. Mit nr 3 på 10 km nogensinde... Og Michael kom ind som nr 1... Så stolt...

Jeg blev nr 3 ialt... Det må man da godt være lidt stolt af... Det var mere vilje end det var god form idag... Løbeformen har været bedre, men så er det godt viljen er tilstede...

Nu skal søndagen nydes med brunch på et af de fineste 5 stjernede hoteller her i Mumbai. Ja det er fra den ene yderlighed til den anden, men sådan er Indien...

Jubiiii nr 1 blandt kvinder på 10 km... Glad glad glad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar