Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 4. juli 2013

Test inden søndag - bestået

Idag var også anderledes træning end, hvad det plejer at være. Nemlig ren løbebånd.  Havde en plan om 8 km, men da jeg havde problemer med maven allerede efter 1 km, var jeg glad bare at overleve 5 km.
Kom på 5 km og min mave havde fået det lidt bedre, så var tilbage på målet med 8 km.
Maveproblemer kom tilbage efter 6 km, men ville ikke give efter... Basta!
Og da jeg var ved at nå 8 km, tænkte jeg, hvorfor ikke 10 km - det lyder jo meget bedre. Må sige jeg kæmpede lidt fra 8 til 10 km. Det var hårdt og ikke sjovt. Jeg havde podcast med musikquizzen i ørene og det hjalp, på at flytte fokus.
Jubiiii. 10 km gennemført, men ikke i super tid. Målet var blot at gennemføre idag.

Har heller ikke løbet 10 siden Singapore, som er over 1 måned siden og der har ikke været meget løb på programmet siden.

Men det var rart at bevise overfor mig selv rent mentalt,  at jeg stadig kan løbe 10 km. For på søndag går det løs - MUMBAI MONSOON MADNESS (10 km)

Håber ikke vejene kommer til at se således ud på søndag.. Mon man kan løbe i gummistøvler...??

2 kommentarer:

  1. Wow! Er imponeret over din viljestyrke og udholdenhed. Jeg har selv forsøgt at komme rigtigt i gang med min løbetræning, men det er som om, at mine fødder er alt for tunge :( Tror jeg vil følge lidt med på din blog og blive inspireret :o)

    SvarSlet
  2. Hej Anders

    Mange tak - du skal være så velkommen.

    Ja ens fødder og ben kan føles utrolig tunge, men ofte ligger det mere i hovedet end egentlig i kroppen. Man kan meget mere end man selv tror.

    Jeg prøver at flytte fokus fra hvor hårdt eller træt jeg er, til at tænke på noget helt andet.. Men det er altid nemmere sagt end gjort :-)


    /Lene

    SvarSlet