Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 18. juli 2013

Juli status

Det kører sku ikke helt efter planen. Lidt for lidt kontrol med kosten, har medført lidt for meget snack spiseri. Mit mål er at cutte lidt ned inden jeg skal til bryllup i DK den 10 aug, men pt er der ikke sket noget som helst. Det er kun min egen skyld, da jeg ikke har haft kosten under kontrol.

Efter min tur til Dubai var jeg i fitness i Mumbai i går morges og imorges. Dejligt at være tilbage, men føler mig total træt og uden power. Det gik lidt bedre imorges og det hjalp også lidt på motivationen da jeg skulle løbe på løbebåndet grundet et nyindkøb….

Jaa mine nye IPod med alle mulige podcast på... Idag fik jeg hørt 90´er festen imens jeg løb 5 km. Meget sjovere at løbe med dette i ørene. Og ja selfølgelig i pink... Den er så dejlig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar