Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 11. juli 2013

Bikiniklar

Ved ikke helt om jeg selv syntes jeg er det, men blir nødt til at være det, for om 24 timer sidder jeg ombord på flyet mod Dubai til en weekend med sol, sommer og bikini.

Jeg havde min sidste træning her til morgen inden jeg tager afsted og syntes faktisk mine træninger er ret gode for tiden. Masser af pump på styrketræningen, som helt klart er min nr et træning. Jeg fik så også kæmpet mig op på løbebåndet idag, for at dyrke lidt cardio. 5 km kom jeg igennem. Følte ikke det var hårdt konditions mæssigt, men det var faktisk lidt hårdt mentalt.
Tænkte blot på Dubai og den form jeg gerne vil i - så ikke noget med at give op.

Nå men glæder mig bare til at komme afsted imorgen og glæder mig til at se, hvad jeg finder af træning dernede...

Fik lige tilsendt disse 2 dejlige billeder fra løbet i søndags... Glade i mål...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar