Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 16. juli 2013

Fitness freak

Det må jeg nok lidt indrømme jeg er. Jeg elsker rigtig mange tøse ting, men jeg lever for og elsker fitness og sport. Jeg kunne simpelthen ikke leve uden.

Et godt eksempel er min tur til Dubai. Jeg vælger instinktivt et hotel med fitness, for kan ikke forestille mig tre dage uden træning - eller i hvertfald muligheden for at træne.
Under shopping skal jeg selvfølgelig i Nike butikken og jo jeg elsker at shoppe, men kan også se at jeg går lidt mere amok i protein barer end alm butikker.

Jo jo jeg fik shoppet tøj og tasker men men sportstøj og proteinbarer/pulver er et sted jeg shopper amok....

Ja jeg er en fitness freak, men jeg er stolt af det. Når det så er sagt har jeg nu haft to dages træningsfri, hvilket er meget uvant. Men et sent fly hjem fra Dubai og dermed for lidt søvn, sammen med en mave der ikke har det godt idag, har medført ufrivillig træningsfri.

Kan kun sige... Ill be back...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar