Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 19. juli 2013

På rette vej igen..

Så glad for den... Har alle mulige podcast derpå..
Dejligt med lidt dansk radio
Efter et par dage med lidt forkert kurs er jeg nu på vej tilbage. Efter jeg er kommet hjem fra Dubai, har jeg været mega træt og morgenen og næsten ikke til at komme op til træning. Men er kommet afsted de sidste 3 dage og det er faktisk gået ret godt. Og med mit nye lejetøj så hjælper det også på motivationen.


Fuld gas på bentræning her til morgen og derefter de 5 km på løbebåndet. Det var hårdt men dejligt. Nyder stadig ikke at løbe, men det er god træning. Så for at ændre lidt på rytmen, så løb jeg 1 min med høj hastighed og 2 min med normal hastighed. Indtil jeg nåede 5 km.

Det flytter fokus på bare at gennemføre de 5 km og tiden går meget hurtigere. Kan klart anbefales til alle former for cardio træning, om det er løb, cykling eller crosstrainer.

Maden er også tilbage på sporet. Grøntsager og min elskede æggehvide pandekage til frokost. Aftensmaden er nogenlunde det samme, evt kylling istedet for æggehvider. Og jeg prøver virkelig at holde mig fra at snacke alt for meget efter aftensmaden, for det er her jeg har min udfordring.
Aftensmad.. Æggehvidepandekage med salat bestående af agurk, kikærter og blandede salte nødder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar