Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 3. juli 2013

Dårlig men hyggelig træning?

Kan det lade sig gøre? Ja da, det skete for mig imorges. Var mega træt og total umotiveret. Havde virkelig ikke lyst eller overskud, men fik slæbt mig afsted.

På vej ned til centeret blev jeg endda overhalet af en inder på gåben. Det lyder måske ikke af noget specielt, men når man ved hvor langsomt de går, ja så siger det meget.
Nå men ankom til centeret og havde planlagt styrketræningen af skulder og lidt løb. Startede med den første øvelse og det duede bare ikke. Kunne ikke presse mig selv og tænkte blot på hvornår jeg var færdig.... Hvad sker der lige??? Det er slet ikke mig...

Nå men noget måtte gøres. Så blev enig med Michael (som jeg havde slæbt med) om at vi skiftede til at vælge øvelse. Lige den øvelse man havde allermest lyst til. Dette er normalt slet ikke min form for træning, men det var super hyggeligt.

Så det blev til både skulder, ryg, ben, triceps og mave. Jep et mix af det hele. Løb blev det ikke noget af, det var lige så hyggeligt med alle de skiftene øvelser.

Var det så god træning? Nej egentlig ikke. Havde ikke følelsen af at have trænet igennem og kan bedre lide at fokusere mere på en eller to muskelgrupper til hvert træningspas.

Så en hyggelig, men lidt lad og dårlig træning. Ja ja det skal der vel også være plads til. Gad vide hvad dagen imorgen bringer...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar