Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 28. juli 2013

Im back... med flere røde blodlegemer?

Flere røde blodlegemer i min krop???
Dejligt med en total afslappet ferie, og ja det har virkelig været afslapning. Har så meget at fortælle om, men for ikke at gør dette indlæg til en enormt langt et af slagsen, må det komme lidt i bidder.

Nå men vi landede idag i Mumbais fugtige hede. 29 grader og da vi trådte ind i lejligheden kom den tunge og kraftige lugt af MUG... Ahh ikke lige hvad jeg havde brug for. Det er svært at forklare men ens ting mugner enormt hurtigt hernede., Så nu har vi gang i at vaske ALT vores tøj.


I det lille røde A, var hvor vi boede.
In the middle of nowhere
Nå men inden jeg brød total ud i panik, måtte jeg en tur i fitness og stresse lidt af. Og det har virkelig været tiltrængt at træne igen. En uge med indisk sovs, hvidt brød og grøntsager i olie 3 gange om dagen, ja så er formen ikke ligefrem blevet kønnere at se på.
MEN det siges jo, at opholde sig i højderne, skulle skabe flere røde blodlegemer i kroppen og dermed give bedre ydeevne, når man kommer ned i normale højder igen. Vi har opholdt os i 4 km højde en uge, og bare det at gå en tur, gjorde mig mega forpustet.

Men det passer sku ikke. Styrketræningen var ikke nem idag. Inden jeg tog afsted fik jeg sneget mig op på 7 ophævninger (jaa ny rekord), men idag kun 4... På løbebåndet måtte jeg kæmpe mig igennem 5 km med sidestik efter allerede 0,5 km og kvalme resten af vejen.

Så de der røde blodlegemer hjælper ikke en dyt... Så ingen doping her, bare dårligere form og større belly delhi.  Og der er nu under 2 uger til min fætters bryllup og en lille kjole jeg skal have klemt mig ned i.... Det bliver hårdt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar