Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 2. juli 2013

Ikke en eneste...

I søndags stod den på ryg træning og det var super træning. Masser af energi og motivation. Jeg har prøvet at øve pull-ups, men kan kun komme op på 6 stk. Kan ikke forstå, hvorfor det skal være så svært. Nå men ville prøve kræfter med chin-ups, hvor jeg ikke engang kan tage 1 !!!

Og hvad gør man, når man ikke engang kan tage 1? Ja man stiller sig på en håndvægt, hopper op og sænker sig ned. For ned skal man nok komme, men det gælder om at sænke sig selv så langsomt som muligt. Så dette gik jeg igang med på den første video.

Derefter over i maskinen, med samme øvelse, for at træne øvelsen helt igennem og for at få trænet godt i bund. Det var super træning og blot rart, at træne lidt nye øvelser, selvom jeg ikke engang kan tage 1.....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar