Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 2. juni 2014

Kørt af sporet..

Sådan føler jeg mig pt... Jeg er træt og mangler lidt min trænings energi, og kosten er slet ikke på plads. Der er lidt for meget hygge, lidt for meget snack og for lidt almindelige måltider.

Og hvad gør man så?

Mest af alt har jeg indimellem bare lyst til at være ligeglad og spise igennem og droppe træningen. Men det bliver jeg jo ikke friskere eller gladere af.
Så jeg går i planlægnings-mode. Især på træningsfronten. For her skal jeg ikke lytte til, hvad jeg lige har lyst til. Så kommer jeg helt sikkert ingen steder. Så jeg planlægger at skulle træne og hvad jeg skal træne.
Det bliver ikke altid den helt fantastiske træning, men jeg har aldrig fortrudt det bagefter. Og nogle gange er det viljen der må tage over, når motivationen er lidt svingende. Man kan ikke forvente at være i hopla og super motiveret hver dag. Og det er derfor der skal noget vilje til, for at blive ved. For netop ikke at give op eller være ligeglad.
Det kommer især for mig når jeg er træt. Men der er ikke andet for at prøve at planlægge sig ud af det og tænke lidt er bedre end ingenting.

Lige nu er jeg ihvertfald godt tilfreds med en ok omgang træning trods min motivation var meget lav for et par timer siden. Nu er det blot kosten der lige skal prøve at køres tilbage på rette vej igen.

Dont give up!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar