Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 28. juni 2014

Snack Queen

Yndlings proteinbarer pt
Det kører slet ikke for mig med at styre min kost - det er om aftenen jeg er løber ind i problemer. Jeg kan simpelthen snackke mig igennem en helt aften og mine protein barer er jeg dybt afhængige af ☺️

Nå men det jeg blot kan glædelig over, er at kroppen og formen stadig er ok - der er kommer lidt ekstra på sidebenene, men ikke noget der ikke er ok. Man skal også huske at nyde, og det gør jeg i den grad lige for tiden.

Mit hoved kan sagtens sortere akt det usunde fra, som slik, kage, chips mm. Men når det kommer til semi sunde ting, eller sunde ting i små mængder, så er det jeg er udfordret. Vi snakker nødder i alle former, nellie dellies, tørret frugt, proteinbarer....

Lige nu accepterer jeg blot at det jo er helt ok at hygge sig, men prøver stadig på at rette lidt på plads. Nedenfor er morgendagens form, som er helt ok, men aftenenformen er noget mere oppustet og mindre attraktiv. Og det er ret skørt hvor stor forskel, der kan være på ens mave på samme dag,


Ingen kommentarer:

Send en kommentar