Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 19. juni 2014

Målsøgning.....

Shake efter træning - intet går til spilde, ALT skal da med :-)
Og form status - egentlig ok tilfreds,
men hvad er det lige jeg skal?
Jeg søger noget men jeg ved ikke hvad. Jeg kan mærke at det at træne efter ingenting ikke rigtig fungerer for mig - der skal være et mål og jeg er jo konkurrence menneske, så gerne noget hvor man kan vinde. Ikke at jeg skal kunne vinde, men blot at have det at stræbe efter.

Det virker ikke helt for mig, blot at træne efter at holde formen eller lige cutte lidt ned. Det er for mig en bonus gevinst ved at træne mod et mål.

Man kunne jo fristes til at sige at jeg skulle melde mig til nogle løb, når nu det går ret ok, men kan ikke helt mærke om det er det jeg vil. Jeg elsker kombinationen at tung styrketræning og høj puls ved korte løbedistancer, men hvad skal det blive til?

Idag havde jeg planer om en god gang styrketræning og intet løb. Men jeg var total uoplagt til styrke og skiftede over på løbebåndet, hvor jeg meget pudssigt have noget mere energi. Jeg fik løbet 5 km på 21.05 min, men føler ikke at det var super godt. Jo jo det ved jeg jo godt der er, men når man nu har været hurtigere, så er det jo ikke en tilfredsstillelse at løbe langsommere eller evt løfte lettere end man før har gjort.

Men jeg søger stadig et mål jeg ikke lige kan definere - gode bud modtages gerne. Så har du en god udfordring, bring it on !!!

Dagens aftensmad er simpelt, let og utrolig hurtig at lave - lige som jeg kan lide det. Det behøves ikke at være specielt avanceret eller med mange ingredienser.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar