Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 6. juni 2014

Leg day baby..

Leg day...
Har som før nævnt et lidt had/kærligheds forhold til ben træning. Det er mega hårdt men også super fedt. Og idag var det tid til at træne ben. Jeg træner ikke engang ben så ofte, nok ca 1 gang om ugen, da jeg har andre muskelgrupper som har det primære fokus.

Men bentræning er en af de eneste træningspas, hvor jeg kan blive helt svimmel og total øm dagen derpå. Men det er da lidt fedt :-)

Først var det cykel tur/retur fra job (ialt ca 15 km) og så ned i centeret og give den gas med styrke af ben, efterfulgt af yderligere 20 min cardio på kondi cyklen. Så kunne der vist heller ikke presses mere udad dem.

Det er hårdt men også fedt at mærke pulsen banker afsted.

Jeg er til gengæld begyndt at nyde mine cykelture på job. Det er virkelig god motion at få ved at
skifte bil eller bus ud med cyklen.
For mig er det ca 40 min cykling ialt - dog ikke for fuld drøn, men stadig et ret godt tillæg til ens træning.

Status på mave formen. Selvom 1/2 kilo slik blev spist på de sidste 2 dage, så er det ikke helt skidt. Den fik også fuld gas til træning igår, og idag er jeg tilbage på sporet igen.... dejligt...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar