Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 15. juni 2014

Pakkepost = pakkeglæde

Pakkepost igen.. Jubiii. Elsker det og bliver aldrig mindre glad hver gang. Og denne gang fik jeg rent faktisk pakket på adressen. Jeg plejer aldrig at være hjemme når de kommer, men dette var første gang - hurra for aften levering.

Fik bestilt mig noget nyt pre workout pulver, som jeg ikke har haft i lidt over 2 uger. Nok egentlig fint at holde en lille periode helt uden, men har det bare bedst med at drikke det inden. Er lidt mere motiveret, frisk og klar.

Ud over mit pre workout pulver, som gennem længere tud har været assault, så kom der da lige favorit protein pulveret med - Scitec delite, chokolade. Det smager sindssygt godt og indeholder chokolade stykker. Perfekt!

Til gengæld bestilte jeg 3 protein balls med kokos og macadamian, og blev lidt skuffet. Ikke dårlige, men bestemt heller ikke en farvorit.

Må hellere få tanket lidt pre workout pulver op i shakeren, så jeg kan blive klar til søndagstræning :-) for formiddagen stod på sommerhus og vandski - mega fedt. Noget jeg godt kunne gå hen og blive ret vild med.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar