Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 29. juni 2014

Søndags hygge

Troede egentlig jeg ville lave en juli Challenge med at skulle løbe 2x marathon distance i løbet a måneden. Men efter at have gået og tænkt lidt over det i weekenden, så føles det ikke helt rigtigt. Min løbe motivation er ret lav for tiden og kan mærke denne Challenge ikke øger motivationen, tværtimod. Jeg er nogle gange alt for god til at presse mig selv, hvilket betyder at jeg styrer 100% efter målet lige meget hvad.

Og træning for mig skulle gerne være noget jeg glædes ved, og det er løb bare ikke lige for tiden. Jeg
har dog en ferie der starter 1 aug, så i juli skal der arbejdes med formen frem mod bikini tid.

Idag var det total søndags hygge med sen morgenmad i form af æggepandekage med blåbær, æble, kanel, japanske kirsebær og mandler.
Super lækkert og en dejlig start på dagen, og dertil en stor kop sort kaffe.

Så var jeg klar til træning som var ben - de er helt færdige nu. Den følelse hvor man både er lettere svimmel og rystende. Ja det lyder skørt men det er faktisk dejligt, for så ved man, at der er blevet trænet igennem.

Dagens bentræning med fuld gas på musikken. Disse ørebøffer er perfekte til at lukke sig ind i sin egen lille trænings bobbel og give den fuld gas

Ingen kommentarer:

Send en kommentar