Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 20. juni 2014

Tapas med hjemmelavet knækbrød

Det er fredag og tid til hygge, så idag overraskede jeg kæresten med hjemmelavet tapas. Lidt af det .
hele og utrolig hyggeligt at spise.

Jeg havde bagt knækbrød, da de bare smager super godt og er perfekte til en tapas. Jeg free styler altid lidt på mine knækbrød og tilsætter, hvad jeg lige har lyst til, men grundopskriften er denne.

Derudover ovnbagt serano skine (smager så meget bedre når det lige er let ristet i ovnen), fedtfattig spegepølse og hytteost, for lige at få lidt gode proteiner med.

Man kan jo netop putte alt ind i sin tapasmenu, hvilket gør det så dejlig nemt og forfriskende.

Den lille ekstra lækkeri var idag m&m med peanuts og faldt i utrolig god smag :-).




Ingen kommentarer:

Send en kommentar