Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 5. juni 2014

Mit svage punkt...

Det er bland selv slik og generelt bare slik. Jeg har mega svært ved at modstå og er faldet i BIG time idag og igår. Og nej det betyder ikke bare 10 stykker slik.....desværre...

Føler mig allerede som en flodhest, oppustet mave og træt. For ja sukker burde da give energi, men syntes faktisk ikke helt det virker.
Jeg føler mine lår er større og jeg bare er tyk. Men det er bare svært at modstå når kæresten kommer hjem med 1,5 kg bland selv slik. Og nej bare rolig jeg har ikke spist det hele, men spist en stor del.

Jeg måtte idag sende resten retur med min far, for at mindske skaden. Ellers ville jeg jo ikke få spist andet end slik idag. Havde slet ikke lyst til morgenmad da jeg vågnede og det er ret unormalt for mig.

Hvad gør jeg så nu??

Lader op til en god omgang træning og tænker al det sukker må da kunne omsættes til en super omgang træning. Og så holder mig på måtten igen imorgen.

Min værste fjende... :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar