Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 7. juni 2014

Oops I did it again....

Dælme om det ikke skete igen.. Ny PR på min 5 km. Kom idag ned på 20.30 min, som jeg er super
Styrke efter ny PR på 5 km... Sveden løb ned af mine ben..
Træt med glad...
glad for og 9 sek hurtigere end tidligere PR.

Om det er mine nye sko, det halve kg slik, frisk pasta til aftensmad eller hvad det nu kan være.., det er et godt spg. Men det er for mig også ligemeget. For for mig handler det om mentalt fokus og en gylden balance mellem at spise sundt uden at være på skarp diæt.

Jeg tænker over hvad jeg spiser, men har da også mine laster. Og det er nok det, der for mig giver det ekstra overskud. Og lysten til hele tiden at forbedre sig selv.
Ja jeg spiser nok lige lidt for mange protein barer og lidt for meget nøddemix, men det er mit guf og jeg ville ikke være det foruden.

Jeg startede med at løbe idag i fitness, da jeg havde som mål, at prøve at slå min PR. Og når jeg forsøger dette, kan jeg bedst lide at løbe før styrketræning. Eller træner jeg altid styrke inden cardio. Men efter mit løb idag stod den på styrketræning og følte mig ret svedig i den her varme.

Men glad og stolt over min nye tid - BETTER YOUR BEST

Velfortjent frokost efter dagens træning...
Æggehvide omelet med fedtfattig chilispegepølse og hytteost i midten. Dertil salat bestående af gulerødder, tomat og oliven.


2 kommentarer:

  1. WOW det er jo helt vildt hurtigt!! Virkelig godt gået! :-)

    SvarSlet
  2. Tak Mette..
    Ja. Det var også ret fedt lige at nå... Syntes stadig det er lidt skørt at det går så godt på mit løb, men det er da dejligt...

    SvarSlet