Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 2. april 2014

1 måned cardio fokus - status

Så er der gået en måned med fokus på cardio, eller det vil sige ca 50/50 på cardio og styrketræning.

Det gik godt i starten, men den sidste uge syntes jeg ikke helt har været tilfreds drillende. Vægten er hoppet tilbage på det den var fra start. Hvilket jeg ikke helt kan forstå. For jeg har talt kalorier og dyrket min cardio. Men jeg syntes også spejlet fortæller noget andet.

Jeg føler mig mere i form end for en måned siden, men selvfølgelig er jeg ikke tilfreds. Mere vil have mere.

Nu giver jeg lige mig selv lidt frihed i en uge og så må jeg tilbage i arbejdstøjet og kæmpe lidt videre. For jeg er ikke helt der hvor jeg gerne vil være...

Gårsdagens træning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar