Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 14. april 2014

Raw food

Var på cafe idag til tøsehygge og spise Raw food. Var både lidt skæptisk og glædede mig på en gang. Men det er nu altid fedt at prøve noget nyt. Og det var lækker mad.

Vi blev hurtigt fristet af Raw burgeren, med dehydreret brød og rødbede bøf.
Brødet som mindede meget om et tykt knækbrød var faktisk ret lækkert. Langtidstørret ved ca 45 grader, da det er konceptet ved Raw food. Det må ikke koges, bages eller steges. Maks temperatur er 45 grader, så vidt jeg ved.

Så var der rodfrugts chips dertil, som også var langtidstørret og smagte super godt.

Jeg må sige at det var lækker mad, hvis og ja der kommer et hvis... Hvis der bare lige havde været en dejlig stor bøf af oksekød i burgeren, så havde jeg været maks tilfreds. Men så er vi vist lidt ude af Raw food tankegangen. Så lækker mad, men lidt oksekød skader jo aldrig :-)

2 kommentarer:

  1. Hvilken Raw restaurante er det :) ?

    SvarSlet
  2. Det er Raabar i Århus ved Voxhall.. Rigtig hyggeligt sted

    SvarSlet