Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 29. april 2014

Panik... Bikini form om 5 dage

F..k de sidste par uger er gået stærkt. Syntes egentlig der tidligere var lang tid til jeg skylle på ferie og dermed ramme en bikini form, men nu er det rent faktisk om 5 dage... Og hvad kan man nå på 5 dage?

Ja i mine øjne er alt muligt og der er ingen grund til at give op eller kaste håndklædet i ringen. Status
Sunde lækkerier...
er, at det går lidt frem og tilbage på form fronten. Syntes egentlig jeg spiste fornuftigt i weekenden og med gæster søndag havde jeg lavet sunde lækkerier i form af:

- Protein muffins (en klassiker ved mig)
- Daddel/lakrids kugler (opskrift findes her)
- Nødder
- Tørret figner

Og træningen i weekenden var også helt i top. Søndag blev benene lige luftet udenfor. Mest af alt fordi jeg havde købt mig en ny løbe/trænings trøje der lige skulle testes (jep gå aldrig ned på udstyr).
Og vejret var jo helt super. Senere på dagen stod den på spinning, da jeg er begyndt at undervise igen.

Men igår var så lige med tilbage fald. Dog vidste jeg godt det ville ske. Ingen træning og seminar på arbejdet med alt for meget lækker mad.

Nå men hvad betyder dette så? Jeg panikker ikke helt, men lidt. For bikinien skal jo frem om 5 dage og vil jo gerne liiiiiige cutte lidt mere ned. Så kører lige på de næste 5 dage, ikke mindst for at mit hoved føler jeg er tættere på en form jeg kan være glad for.

Countdown started.... Bring it on!
Søndags cardio - og test af ny træning trøje.. Den er vist godkendt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar