Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 6. april 2014

Cookie dough cookies

De fleste kan nok huske tilbage i deres barndom, hvor man fik lov til at slikke kageskålen for rester. Det var noget af det bedste, for den der tykke søde kagedej smager super godt. Men den var jo fyldt med sukker, smør og mel. Ikke helt gode sunde sager. Derfor har jeg lavet min egen kagedej i en sundere version.

Cookie Dough cookies
  • 25 gr malet kokosmel
  • 80 gr mælk
  • 20 gr past æggehvide
  • 20 gr hakket cashew nødder (eller andre nødder)
  • 20 gr kanel protein pulver (eller vanilje) - jeg brugte BSN dessert kanel
  • 10 gr kakaonibs (eller ren chokolade)
  • 10 gr sukrin
Det hele blandes sammen til en kagedejs masse. Kan laves til små kager eller kugler og spises som de er, eller bages kort i ovnen ved høj varme i ca 10 min. Jeg lavede 8 stk af massen. Ved kugler vil der blive lidt flere.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar