Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 25. april 2014

Test af nye sko - love it

Så fik jeg testet mine nye sko fra Asics igår. Var meget spændt, da der ikke er samme støtte i denne model, som en alm løbesko.
Til styrketræning var den helt super, dejlig let og så syntes jeg jo den har et mega fedt design/udseende. Men nu er det jo Asics og for mig er Asics lig med løbesko.

Jeg havde læst mig frem til at denne model ville være meget let at løbe i og en kombinationen mellem natural running og den alm løbesko med fuld støtte.
Derfor vil ens løbestil også være lidt anderledes i denne Asics model, da man løber lidt mere på forfoden. Dette gjorde jeg også, men om det var skoens skyld, eller fordi jeg havde denne information i baghovedet, ved jeg ikke.

Mit knæ brokkede sig ikke og heller ikke her dagen derpå, hvilket er et super godt tegn. Jeg syntes den var behagelig at løbe i, men umiddelbart er jeg nok mest til den alm løbesko med noget mere støtte.
Så er det jo godt, at jeg har købt disse sko til styrketræning og ikke så meget til løb.

Jeg er super glade for dem og sikker på der nok skal komme til at ligge mange træningstimer i dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar