Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 18. april 2014

Lader op til Loaded Cup

Så er det imorgen det går løs til loaded cup og de første atleter skal på scenen. Jeg skal dog først se det om søndagen og glæder mig rigtig meget til at sejle de flotte atleter på scenen.
Men jeg ved også hvad der kommer til at ske i mit hoved på søndag. Jeg blir helt konkurrence skruk og får total lyst til at stå på den scene. Det er en mega fed følelse og fedt at være i sit livs form. Men det er også en hård og sej kamp dertil.

Idag blev det blot til en gang morgen cardio i det fri, for i weekenden, kommer den til at stå på masser af styrketræning i Kbh. Glæder mig til at komme afsted imorgen..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar