Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 12. april 2014

Hørt i centeret...

Har haft super træning både igår og idag - på flere måder. Træningen har været super fed og motivationen er i top.
Det blev toppet med at jeg fik mig en kommentar jeg kun kunne komme i bedre humør af. Og noget der er meget sjældent at høre i Danmark, da vi ikke er særlig gode til at gå hen og rose andre. Vi putter lidt med det, og tænker nok, du skal jo ikke tro du er noget...

Nå men en ældre fyr kom hen til mig og spurgte først om jeg brugte bænken ved siden af. Jeg sagde nej og han kommenterede at jeg måtte da træne meget. Jeg lavede øvelserne helt perfekt (ahhh det gør jeg vist ikke helt altid).

Nå men jeg trænede lidt videre og da jeg havde pause igen sagde han, at jeg havde en rigtig flot krop. Den var ret harmonisk og godt trænet. Og det ville han bare lige sige til mig.
Smil på læben efter lidt ros i centeret...
Jeg gik blot derfra med et stort smil på læben.

Ja han var en ældre mand og hvad så? Det gjorde mig glad resten af dagen og tænkte lidt, at det er da en skam at vi danskere er lidt for dårlige til at komplimentere andre. Noget som jeg oplevede inderne meget bedre til. Og noget man kun bliver glad for at høre.

Fra dagens træning

Ingen kommentarer:

Send en kommentar