Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 10. april 2014

Ny løbe PR = Nye sko

Fedt fedt fedt.. Fik lavet en ny pr på 5 km løb, hvilket jeg var rigtig glad for. Kom ned på 21.15 min og er ret stolt og glad. Er lige kommet ind i en periode, hvor løb er sjovt og så er det med at udnytte det.

Det begynder at være lidt sjovt, når man kan se fremgang og det motiverer. Jeg prøver nemlig stadig at cutte lidt ned, da jeg om ca 3 uger skal på ferie og dermed gerne ramme en bikiniform, jeg er tilfreds med.
Fik dog lidt chokolade på job idag og det har nok også lige motiveret mig lidt ekstra, til at den skulle have ekstra gas på løbebåndet. Eller også løber jeg bare godt på chokolade? Nok ikke et projekt jeg har lyst til at teste yderligere :-)

Nå men ny pr udløser nye sko. Fandt de fedeste sko den anden dag. Og efter at have set dem var jeg solgt. Jeg måtte bare have dem. Så nu venter jeg bare spændt på posten, og så må vi se hvad de duer til.
Gammel løbe billede fra Indien, men pt samme løbeglæde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar