Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 21. april 2014

Loaded Cup update

Billeder fra finalerne søndag. Gad da godt det var mig...
Så er jeg hjemme igen efter en weekend i Kbh og til Loaded Cup. Det var fedt at se showet og det trækker da lidt at se alle de flotte atleter på scenen. Man vil jo gerne selv stå der og ved hvor mange kræfter der er lagt i at nå dertil.

Nå men inden loaded cup, var vi lige en tur i fitness til morgen træning. Vi fik nemlig også carbet up som alle de andre atleter dagen inden, så træning var i den grad tiltrængt. Havde faktisk fået så meget slik, at jeg vågnede med kvalme om natten. Ja skal det være så kan jeg godt trække fra :-)

Nå men træningen fik fuld gas og så var vi klar. Det er altid lidt sjovt at træne i et nyt center.
Og ja selvfølgelig fik jeg protein shoppet lidt til Loaded Cup. Det skal man da. Og da de havde en stand med Quest barer, måtte jeg jo have dem jeg ikke allerede har smagt.

Lidt billeder fra min træning og Loaded Cup...
Back attack og lidt pose.. Nej vist ikke helt klar endnu.. :-) men drømme det må man jo godt...

Billede med Kai Greene og Dana, som i mine øjne er en super flot atlet. Super harmoni og meget naturlig.. Men føler mig lidt som en pind mellem de to...

Gæste optræden med Kai og Dana.. Og for jer der ikke kender dem, så er det to professionelle fra USA, som lever af sporten. De er nogle af de bedste i deres klasse i verden.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar