Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 4. april 2014

Dedikation eller fanatiker?

Efter en måned med kalorie tælling havde jeg brug for lidt luft og lidt frihed til at spise det jeg har lyst til. Det har jeg så nu gjort i 4 dage og allerede nu er jeg klar til at komme tilbage. Jeg har heller ikke rigtig fået trænet, da jeg ikke har følt mig helt på toppen.
Oppustet mave giver ikke ligefrem stor lyst til træning og heller ikke til sund kost. Så det har været lidt en ind cirkel.

Når nu maven alligevel har set oppustet og skidt ud, ja så kan det hele bare være ligemeget. Sådan fungerer min hjerne. Men heldigvis er den nu på vej på rette spor.
Maven er stadig lidt utilfreds, men i bedring. Og nogle ville måske tænke, kun 4 dage med lidt udskejelser, det er da ingenting. Men i min verden er det.

Om det kaldes dedikation eller fanatiker, tja jeg vælger at tage den første :-) jeg føler mig ikke fanatisk, men grundet min dedikation kommer jeg ofte ret hurtigt tilbage på sporet. Det er da dejligt  og jeg er glad for, min hjerne og krop har det således.

Så der var træning på programmet idag og kosten er på vej på rette spor igen. Det er dejligt at kunne glæde sig over at være på vej tilbage igen. Så forventer en dejlig trænings weekend venter forude :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar