Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 17. april 2014

Getting there...

Så er der kun 2,5 uge til jeg tager på ferie. Tiden er gået super hurtigt og føler ikke det er særlig lang tid siden, at der var over 2 måneder til ferie. Det er ren afslapning på Rhodos og glæder mig...

Jeg kører stadig på med cardio ud over min styrketræning og delvis styring af min kost. Kører ikke efter nogen plan, men tænker over hvad jeg spiser.
Jeg syntes det er gået den rigtige vej og imorgen er det veje dag, så satser da på at vægten siger det samme.

Derfor er det også hjemmelavede sunde påske kugler, der er lavet som snack idag.
Blot for at kunne modstå bare lidt af alle de påske lækkerier der er. Brugte denne opskrift. Super nemme at lave uden at skulle bages. Blot blendes sammen og så er de klar.

Rigtig god påske !😄💪 😃


Ingen kommentarer:

Send en kommentar