Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 31. marts 2012

Busy week

Det har været en travl uge og til tider ret hektisk. Træningen har desværre ikke været i fokus, men jobskifte, nye tanker og farvel til en masse gode kollegaer og oplevelser har fyldt meget.
Jeg havde sidste dag på mit nuværende arbejde igår, og det var lidt en hård dag. At skulle sige farvel til en masse gode kollegaer er aldrig sjovt. Men det betyder jo blot man har haft det rigtig godt.
Desuden er min kæreste hjemme på et lille visit inden han tager til Indien for good, hvilket har betydet familie besøg mm i denne uge.

Jeg glæder mig til få lidt mere kontrol og lidt mindre travlhed, så jeg kan komme tilbage til min elskede træning. Jeg har heldigvis påskeferie, så der er ingen undskyldning for masser af træning. Og så står den på nyt job - bliver så spændende.

Lige nu står den på lidt tiltrængt afslapning på sofa med en op god kaffe og en hjemmebagt drømmekage. Har bagt efter denne opskrift: Sund drømmekage


Ingen kommentarer:

Send en kommentar