Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 8. marts 2012

Trænings rytme og dårlig samvittighed

Min træningsrytme går lidt frem og tilbage eller op og ned. Mange vil måske sige den er ret stabil og jeg træner jo nok min 5 gange om ugen, men der er for mig stor forskel på hvad og hvordan jeg træner.
Jeg kan mærke, der skal meget lidt til for, at jeg føler mig ude at min rytme. En enkelt uplanlagt dag væk fra træning og lidt for usund mad, kan få mig til at føle mig ude af rytme.
Maden har nok større effekt end først lige antaget. Du kan træne enormt meget og stadig sker der intet på vægten, hvis maden ikke er under kontrol. Det er meget nemmere at indtage ekstra kalorier end at forbrænde dem. Eksempelvis er der ca 500 kcal i en pose alm pose vingummi og det tager ca 1 times spinning at forbrænde.

Igår fik den lidt for meget gas på slik frontren, så den dårlige samvittighed meldte sig med det samme. Jeg prøver ellers at tænke sket er sket og så må der blot arbejdes for det. Derfor stod den på styrketræning og spinning idag - dejligt - føler mig allerede lid bedre tilpas, selvom regnestykket nok desværre ikke helt går op...

Et stykke færdig drømmekage
For ikke at ramme slik fælden eller andet usundt, har jeg netop bagt en dejlig omgang sund drømmekage og en stor kop karamel the til.. Opskriften findes her: Sund drømmekage

God aften derude


Færdigbagt kage uden toppings

Ingen kommentarer:

Send en kommentar