Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 22. marts 2012

Veninde middag - ismousse

I aften får jeg gæster - vi er 4 tøser der mødes til tøse hygge og go mad, og idag er det min tur til at lave mad. Jeg elsker at lave mad og finde på nye ting. Men i aften bliver det en kombinationen af nyt og gammelt.
Der er derfor også dømt træningsfri, hvilket jeg altid har det lidt underligt med, men kroppen skal jo have hvile for at kunne bygge sig selv op og blive stærkere og ikke mindst, for ikke at nedbryde kroppen og derved evt blive skadet. Been there done that!

Nå men tilbage til maden. Desserten glæder jeg mig mest til at lave og til at se hvad de siger til.. Det bliver nemlig min hjemmelavede ismousse dessert: en potion med banan/passionsfrugt og en med lakrids/chokolade. Her er lidt billeder fra forberedelserne...
Stivpiskede æggehvider med Surin og de to forskellige masser


Færdiglavet banan/passionsfrugt ismousse klar til fryser


Færdiglavet lakrids/chokolade ismousse klar til fryser


Ingen kommentarer:

Send en kommentar