Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 12. marts 2012

Loaded cup

Så er der ikke længe til der er Loaded cup og begynder så småt at være missundelig på alle dem der skal stille op. Selvom jeg ved det er ved at være nu, hvor diæten som regel ikke længere er sjov, og tiden bare skal gå, så kan jeg alligevel være lidt missundelig. Det er jo fantastisk, hvordan ens hjerne gemmer og fokuserer på alle de gode ting og sætter de mindre gode ting i baggrunden.
Folk spørger mig ofte om det ikke er rart ikke at være på diæt og leve normalt igen, men for mig er diæten jo ikke noget jeg ikke har lyst til eller ser tilbage på som noget negativt. Ja det er hårdt men det giver så meget igen. Dejlig følelse af kontrol og ingen dårlig samvittighed, og  da resultaterne jo kommer løbende så er det jo mega fedt at opleve.
Så nej jeg ser ikke sådan på det at det er rart ikke at være på diæt, det er faktisk noget jeg kan savne indimellem. Så derfor sidder jeg nu og er lidt missundelig på dem der snart skal til Loaded cup... Kan kun ønske dem alle held og lykke og glæder mig super meget til at skal over og se alle de flotte atleter.
Backstage til DM
Det er virkelig det fedeste at stå på den scene og være total fit og i sit livs form... hmm drømmer mig lige lidt tilbage i tid :-)


Opvarmning backstage til DM



Ingen kommentarer:

Send en kommentar