Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 4. marts 2012

Miss bodyfitness - i Indien

Ja måske er det næste skridt.. Som jeg har skrevet tidligere så har jeg gået og tumlet med nogle ting og det er nu heldigvis faldet på plads. Jeg har fået nyt job og det er i Indien. Ja den er god nok - min kæreste og jeg skal flytte til Indien i 2 år og arbejde. Det bliver så mega fedt og en super spændende mulighed vi har fået os.
Jeg er der derfor meget spændt på hvad fremtiden bringer for mig mht træning og mad. Jeg har checket et par træningscentre ud derovre og de er ok, så har da planer om at træne på samme niveau som nu. Men med maden er jeg godt nok spændt. Har dog også set en protein pulver forretningen derovre, og ellers forstiller jeg mig at netshopping bliver en stor dille for mig :-)

Jeg håber at kunne komme til at se en fitness konkurrence derovre (gad vide om de overhovedet har en eller om det er ren Yoga) - jeg ved ikke lige om jeg skal stille op. Det er jo ikke sikkert jeg overhovedet må og nu er jeg jo pænt høj, hvilket bestemt ikke er til min fordel med en land med lidt lavere højde end mig.

Men men men der er en masse spørgsmål, som jeg slet ikke har styr på - en ting jeg er ret sikker på, det er at fastholde denne blog, og fortælle og mine træningsoplevelser i Indien og hvordan jeg kan holde formen med en helt anderledes madkultur.

Så ja man kan i den grad sige at appelsinen er landet i min turban nu...

Har fundet lidt fitness i Indien:
http://www.bodybuildingindia.com/, http://ibbfindia.com/
 
Gad vide om det kun er  for mænd....?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar